Avdelning

Igår fick jag mail om vart jag kunde få jobba i sommar. Det var avdelning 8 och 9 som är avdelningar för NÄVA och lung, mag, och tarm. Det stod att jag skulle svara på mailet så fort som möjligt om jag fortfarande var intresserad. Men jag har inte svarat. Jag vet att jag kommer tacka ja men jag har bara inte gjort det än. Väntar jag på något annat? Jag vet inte. Egentligen är ju inte medicin den sidan jag gillar mest från det jag har sett av den hittills, men allt beror ju på arbetsplatsen och de man jobbar med. Nej, som sagt, jag kommer tacka ja. Väntar ett litet tag till bara. Vet inte varför jag velar.
 
Snart får vi reda på vart vi har hamnat på LIA! Önskade ortopeden. Men eftersom jag hamnade på det stället jag önskade sist så tror jag inte chansen är alltför stor för att det händer igen. Jag vill bara få veta vart det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0