Tid

Tillbaka i Torsby. Jag fryser och saknar mina slitna mjukisbyxor, min söndertvättade smurft-shirt och varma lägenhet.
I söndags satt jag i över en och en halv timme och väntade på mitt tåg till Kristinehamn. Det skulle ha gått 18.45 men gick cirka 20.30. Jag är så trött på allt extra resande och att vänta på försenade tåg, så just nu letar jag efter passande lägenheter i Karlstad. Hoppas på att finna något innan sommaren.
 
Ska besöka Karlstad igen imorgon och skjutsa runt farmor lite. Det var alldeles för längesen jag körde bil där och jag kommer troligtvis se ut som ett frågetecken när jag ska försöka välja fil vid stoppljusen. Parkera är snäppet värre haha. Det bästa är den känslan av lättnad som kommer över mig när jag inser att jag har klarat mig ut ur den sista rondellen utan att ta fel utfart och är på väg hem.
On the road again.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0