bubbelbubbel

Har öppnat mitt första paket idag, från pappa och Anne. Eftersom dom inte är hemma på min födelsedag. Jag får alltid nått elektriskt, så jag fick ett fotbad som man får massage av^^ Så nu badar jag fotbad och kollar på simpsons, haha. Det vibrerar och bubblar under fötterna fast de är ganska gött ändå :) Hade i lite kiwibadsalt också.
Ska nog hem ikväll. Jag undrar vad jag får av farmor och farfar :P

Jag har faktiskt rensat lite i min garderob idag och ska ge bort lite kläder och slänga massa som det är målarfärg på. Åsså har jag vart in till torsby med Ann-Sofie och köpt tröstgodis, tröstsnus och nagellack, känns som det kan behövas idag. Ann-Sofie köpte ett par snygga röda pilotbillor, hon passade i dom :)
Nu ska jag nog se på tv och äta mitt godis fastän jag är proppmätt.

Kommentarer
Postat av: Steph

kanske det :o haha, ja så är nog bäst att göra :) han hälsar tack :) pusssss pårej :)

2009-04-17 @ 19:24:45
URL: http://cherrylee.se
Postat av: Anonym

grattis! har inge pengar på telefonen serru :b :*

2009-04-19 @ 23:10:51
Postat av: Anonym

/steph

2009-04-19 @ 23:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0