Dricka te och bla bla

Jag önskar jag visste vad jag skulle göra just nu... Se på tv är tråkigt, sitta vid datorn är tråkigt, allt är tråkigt. Det känns ganska meningslöst. Varför måste människor känna psykisk smärta, räcker det inte med fysisk. Jag tror det här är det värsta jag vart med om någonsin och jag kan inte göra annat än att skriva och tänka på dej.

Förresten tack för att jag fick prata med dej igår Zara. Du fick mej att tänka på annat ett tag och må lite bättre :) Jag skulle också vilja leta påskägg med gåtor :P

Kommentarer
Postat av: Zara

Varsegod :) Du kan ringa till mig när du vill om du vill prata vettu. Hm, min mammas gåtor är inge vidare, haha.

2009-04-13 @ 21:44:06
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0