Kwack!

Jag är hungrig. Min mage värker fast inte på ett bra sätt.
Just nu lagar min pappa mat :) Köttbullar & potatis. Jag älskar min pappas mat! Mumsigt...
Tycker det gick bra med radion idag faktiskt även om vi inte riktigt visste vad vi skulle prata om. De kommer nog bara bli bättre med tiden. Fast de tråkigaste är att vi aldrig får några mail :( haha. Och vi är snart klara med projektarbetet, plus att jag får sommarjobb (klippa gräs igen) :D härligt...
Nej nu ska jag ÄTA.

hihi, fann en bild :D
(Ibland saknar jag mitt röda hår)


Kommentarer
Postat av: Jen

Ja jag gör nog det :D

2009-04-27 @ 18:45:52
URL: http://janai.blogg.se/
Postat av: zara

haha jag tycker vi är ganska hemska i radion ja. bara babblar massa skit xD haha men nån måste ju göra det också!

2009-04-27 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0