schwooop

Har kommit hem nu från Zara nu. Mitt hår är lite mörkare men jag är NÖJD :D Zara var duktig som inte hade färgat så många gånger förut :) Nu ska jag bara vänta på att mitt hår ska torka ordentligt. Skönt att slippa se mina ljusa toppar!

Känner för att dricka te, läsa och sen bara somna. Jag vill inte borsta tänderna, men jag måste. Hur drygt de än är så måste jag :P Det kan nog ha att göra med att mamma läste sagan om tandtrollen Karius & Baktus för mej och Ann-Sofie när vi var små när man fick se bilder att dom högg sönder tänderna om man inte borstade dom, haha.
Nej jag ska nog göra te, läsa, borsta tänderna och somna.

Kommentarer
Postat av: zzzzznark

jag kan intes somna utan att borsta tänderna pga av Ullabritt - för en gång så hade jag inte gjort det eller nått och så sa hon men gud vet du hur mycke bakterier som har sönder dina tänder under natten. Sen dess, mår jag skitdåligt om jag inte borstar.

2009-04-27 @ 09:03:24
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: Jen

Jag måste också borsta tänderna annars får jag skit dåligt samvete. Nån jävel som sa till mig att tänderna fräter och skit på natten om man inte borstar :P

2009-04-27 @ 13:35:47
URL: http://janai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0