shoes

Har letat i två timmar efter skor som jag kanske kan ha på balen men det finns ju inga någonstans... Eller jo det gör det väl men alla är vita och spetsiga :/ ew. Jag vill ha svarta (tror jag) och inte spetsiga. Usch va jobbigt! Det måste va mycke enklare att va kille och bara köpa en kostym, slips och ett par svarta skor liksom.
Provar förresten just nu mina nya skor, dom är lagom höga fast den ena skaver lite. Men jag överlever.
Det är snart valborg också, fan va jobbigt. Det känns som du redan glömt bort mej. Fast jag ska ha kul ändå hoppas jag! Tror faktiskt att jag redan har bestämt kläder, eller klänning är det :P



Kommentarer
Postat av: Hannah IGELFELTstarwarsager

Ja hatar spetsiga skor ^^USSh :P..



de e tydligen bara ja som får en ful balklänning :(

2009-04-16 @ 21:23:42
URL: http://starwarsager.blogg.se/
Postat av: Steph

haha, jag får inte ont i kroppen längre.. börjar nog bli väldigt tränad xD HAHA! nej men seriöst, aldrig nåt ont :) snygga skor det där (:

och jag tror inte det blir tråkigt med svart klänning bara, du kan ju antingen köra synliga accesoarer - typ guld/silver halsband, armband, örhängen som livar upp. eller om du köper skor - väska/plånbok i en annan färg med samma på dom, då får du ju fler färger? :) men kör på allt svart o smycken som syns, det skulle nog bli skitnice tror jag (: haha, stephanie stylarN^

2009-04-17 @ 02:41:01
URL: http://cherrylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0