Picknick yee

Varit till Charlottenberg idag med Ann-Sofie och farmor. Jag hade ställt in mej på att gå väldigt sakta eftersom farmor inte går så snabbt. Men var tvungen att gå ännu långsammare än jag tänkt mej... Fast efter ett tag gjorde det inte så mycket. Det va ganska kul att välja kläder som hon kunde ha och leta efter skor. Tillsist kunde jag också kolla efter kläder en snabbis på cubus. Så jag köpte en tröja och ett par tjockare leggins :) När vi gått omkring ett tag gick vi tillbaka till bilen och åt picknick som farmor tatt med :D Vi drack kaffe och saft och åt smörgåsar med ost och skinka och bullar. Det var nog det mysigaste med hela dagen :)

Nu ska jag äta godis för att jag är så onyttig... blaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0