Aktiv idag, nej

Mysigt att somna bredvid nån inatt. Mysigt att vakna upp bredvid nån idag.

Va inne på den nya chokladaffären idag och kollade lite. Det va ganska litet men ändå liksom trvligt på nått sätt och dom två som jobbade där va jätte snälla. Jag skulle se om jag kunde finna nån choklad som jag kunde ge till farmor och farfar i julklapp (för alla äldre människor vill aldrig ha några presenter så då kan man lika gärna ge dom nått ätbart). Fann två choklad saker som jag köpte. En chokladkaka av vitchoklad med smultron i som såg skitgod ut och en ask med små chokladbitar med olika smaker. Kostade 195 kr! Dyrt... Men jag får inte vara så snål när det är jul :P Nu har jag två juklappar kvar tror jag?

Snart känns det som att jag måste fixa jobb... Kan inte va på praktik för länge även om jag gillar det. Får dra och lämna in cvn nån dag.

Min säng och min bok väntar på mej nu.

Kommentarer
Postat av: Zara

jag "smygtränar" hemma, började förra veckan. Pontus har en skivstång som jag lånar, fast skulle vara trevligare med hantlar :P måste få bättre armar :P

2009-12-07 @ 23:37:35
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: zara

du har mer muskler än mig iallafall :p jag kan ju knappt lyfta en kastrull liksom :P haha

2009-12-08 @ 20:36:26
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0