Because the world is round

Sportlov är inte särskillt kul... Tänker bara på allt jag har att göra. Kommer va tvungen att göra skriva filmanalys, reportage och den mindre textuppgiften. Men jag kommer nog hinna, hoppas jag! Jag är så stressad. Bara jag klarar av alla uppgifterna så kan jag slappna av sen under praktiken.
Än så länge har jag bara suttit i soffan och sett på skidskytte men som tur är slutade det idag. Kollade lite på stardust igår och idag som jag ska analysera och skrev ner massa grejer. Så nu ska jag börja skriva förhoppningsvis, om jag kan. Men jag måste hämta te först! :)


Kommentarer
Postat av: ZÄRA

Egentligen har vi ganska lite uppgifter kvar om man jämför med dom andra i vår klass :P haha men projektarbtet kommer vi klara galaaant tror jag. kanske. om vi har tur

2009-02-22 @ 16:54:06
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0