Morrn!

Vaknade av att någon gick omkring i köket och gjorde frukost... tänkte att "jaha är klockan 10". Johan gick upp så då gick jag också upp. Men sen när jag tryckt in linserna märker jag att klockan är halv 9! Vem går upp halv 9? :O Så då ångrade jag mej att jag gick upp... men så tänke jag att då kanske jag får mer tid att börja skriva en massa saker som måste göras. Är trött på allt skrivande. Och vid frukost bordet pratade vi om andra världskriget, haha!
Johan har åkt på match nu så jag är helt ensam :( Men han kommer sen som tur är!

Ska nog kolla på melodifestivalen sen fast jag tycker faktiskt det börjar bli tråkigt att se på alla deltävlingar och samma artister som gör ungefär samma låtar varje år. Meen med lite chips eller liknande så går de :P

Jaja, ska nog göra kaffe nu så jag känner mej mer UPPE! :D
Och sen kanske ta en snus...


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. jag ska "intervjua" min mamma idag och skriva Quentinskiten. lessaamt

2 Melodifestivalen suger, men varje år tittar jag? WHYY?!!! Jag hatar det men jag tittar.

3. min snus är slut, så jag snattar göteborgs rape av brorsan/pappa och det är inte så gott

4.Jag vill spela halo NUU. man får ont i armen av att spela super mario galaxy :(

5. Te är 930523750 gånger godare än kaffe :)

2009-02-07 @ 16:10:24
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0