Berry

Mmm... Earl grey och brämhults apelsinjuice :D Skulle kunna dricka hur mycket som helst! Funderar faktiskt på att köpa grönt körsbärste som jag såg på hälsokosten...



Idag är en tråkig dag, ville inte gå upp ur sängen för jag frös. Drömde skit konstiga drömmar. Gick upp vid tio för jag trodde klockan var tolv, jobbigt :/ Gjorde frukost, såg på tv, satt vid datorn och såg ännu mer på tv. Nu väntar jag på att min pappa ska komma hem och laga god mat! Jag är så hungrig... Skrev klart mitt reportage igår och piffade till det lite nyss :P Sen när vi skrivit ut det i skolan kan jag stryka det från min att göra-lista. Det är en härlig känsla att kladda över alla ord. Kollar på tv och funderar starkt över att gå i duschen men jag orkar inte än... Borde nog skriva lite mer på filmanalysen, kanske. Stressed out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0