Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet

Var till hälsokosten igår och prata med Lasse. Han va jätte trevlig :P När jag sa vart jag kom ifrån sa han "Ja men nu ser jag ju vem du är lik!" haha, va typiskt... Är jag verkilgen så lik min mamma? Jo det är jag nog, jag har sett det själv :P Men nu har jag iaf allt mitt material till reportaget :) GÖTT. Har börat att skriva lite och tänker kolla lite på bilderna också.

Idag har jag vart till karlstad förresten. Fast inget speciellt med det, jag köpte bara en bok och en baguette med kyckling och curry :P Boken verkade skit bra :D Hann inte med nått annat förens Johans mormor blev klar med det hon skulle göra. Och på radion pratade dom hela tiden om prinsessan victorias bröllop så jag höll på att somna!
Men just nu ser jag på gilmore girls och ska laga nudlar, enkelt och gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0