Mobiltbredband skulle inte va fel

Jag står inte ut med att ha ont i magen! Inte ok :P
Tänkte ja skulle vart ute idag men, det regnar och är äckligt. Får ta det nästa helg ist.
Satt hemma med Johan och åt kebabtallrik, vill inte äta kebab på ett tag nu :/ Så jävla mätt... Eftersom jag åker hem idag så komer jag inte få träffa Johan förens på onsdag. Hm, inte så kul. Fast dagarna kanske går snabbt. Ska hjälpa mamma på lördag och söndag, sen på måndag ska jag till sjukhuset och sen måste jag måla nån dag också... Tråkigt. Jag kommer nog ha lite att göra så det blir onsdag så snabbt som möjligt.

Note to self: Köp snus sen så jag tar mej igenom helgen!

Måste packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0