Humörsvängningar på er

Min helg har vart full av golf. Golf på tv och golfspel i min xbox. Vet inte riktigt vad jag tycker om golf... Golf på tv kan bli lite tråkigt men golfspel är bättre :P Jag och Johan har suttit hemma i soffan och kollat på golf, laddat ner film, sovit, sett på ice age 3 och spelat tvspel. Det har vart lugnt och det känns som det va längesen jag hade en sån helg. Jag och Ann-Sofie prövade att spela TP genus upplagan men alla frågor va skitsvåra och kändes som dom va från 80-talet! Ann-Sofie vann för hon gissade rätt på vad Judas hade för hårfärg (?!) haha!
Idag är en ny dag och jag måset klippa gräset hemma! Varför undrar jag... Men man måste väl annars blir folk griniga och anser att man är lat. Hm, tråkigt väder = tråkigt humör.
Jag vill shoppa! Fann 500kr igår i ett kuvert som jag hade glömt bort i min skrivbordslåda. Så då kom jag på att jag kan köpa saker för 500 för det drar ju inga pengar på mitt konto då :P Gud va trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0