När kommer du hem?

Hur kan Michael Jackson va död? Det går liksom inte ihop. Sjukt...

Idag är en sån dag när jag inte vet vad jag ska göra... Har ätit frukost, sett på Ace Ventura och målat naglarna, men nu vet jag inte vad jag ska hitta på :/ Jag vill sola men jag solade nog mycket igår så det är nog ingen bra ide. Jag vill duscha men jag är ganska säker på att jag bara komer bli svettig ganska snart eftersom det är så varmt så det är bättre att duscha senare. Kanske kunde gå och bada?
Vi får se.

Kommentarer
Postat av: steph

michael jackson.. död. hur? visst är det konstigt?

han är ju typ.. elvis? vart helt paff när jag såg det.

jag bada i brevika idag, jävlar va varmt det är! :D

2009-06-26 @ 17:03:37
Postat av: zara

vart också skitchockad när jag fick veta att han är död :O känns som om han är odödlig, eller nåt. Jag vet inte. När kommer vem hem? johan?

2009-06-26 @ 22:55:53
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0