Sjunger med i alla låtar

Stretching på gång nu... Det är gött att lyssna på musik när man gör det. Har nyss vart ute och sprungit. Orkar mer och mer för varje gång :) I like it! Beställde träningskläder igår på allsport. Har gått och kollat på dom ett tag nu, en jättefin lila jacka och ett par fodrade byxor. Längtar tills dom kommer. Det enda som fattas då är riktiga skor, haha.

Var förresten hos farmor och farfar idag och åt farsdagstårta. Pappa fick ett gulligt kort av mej och Ann-Sofie, haha. Jag övningskörde dit och tillbaka... Egentligen ville jag inte köra hem för jag var trött men det gick bra ändå. Har körlektion imorn också som jag inte får glömma bort. Ja.


Kommentarer
Postat av: zara

när jag har kommit hem? Kom hem på söndag morgon, klockan elva :) vi flög hela natten och jag sov inte en blund. jättemysigt var det :)

2009-11-11 @ 15:07:26
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0