Min första dag = Lätt som en plätt

Det var så jobbigt att gå upp imorse, var trött och hann inte äta frukost så jag skar en brödskiva och proppade in i munnen innan jag gick, inte så smaskigt. Gick i duggregn men kom fram i god tid. Dom va jättetrevliga där och jag fick kaffe när jag kom dit. (Dom drack kaffe där var tredje timme! Så jag mår lite illa just nu efter flera koppar. Ska inte dricka så mycket imorn><) Sen så kommer farmor och farfar och tittar in och för att se hur jag har det :P Farmor sa att hon kunde ju ha tatt med sej kaffebröd till mej så vi skulle ha nått att doppa i kaffet, haha. Och som vanligt undrade dom när jag skulle ta student kort... Får väl ta och beställa tid snart antar jag. Jag har faktiskt inte gjort så mycket under dagen. Jag har rivit tapet, flyttat tapetböcker och dammtorkat. Inte så intressant :P Jag fick skjuts hem också och imorn får jag skjuts dit :D Gött! Jag är så trött just nu så jag kommer iaf att sova skönt inatt!
Får se vad som händer imorn... HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0