Whats for breakfast

Vaknade förut och visste inte vad jag skulle äta till frukost. Kollade i skafferiet och kylskåpet men det fanns inget som jag ville ha... Det brukar va så för mej, hehe. Så kom jag på att de va länge sen jag åt scones och kom att tänka på när vi gjorde de på hemkunskapen i fryken en gång, det var inte så svårt vad ja minns. Så jag fann ett recept och satte igång att blanda mjöl, mjölk och allt de andra. Dom blev rätt snygga om jag får säga det själv, haha! Så min frukost blev nybakade scones med te :D Skitgött men jag blev så jävla mätt! Satt och lyssnade på p3 på återvinningsintervjun med Carolina Gynning när jag åt. Jag fattar inte hur vissa kan tycka hon är en dum, pinsam bimbo? Jag tycker hon är skithärlig! Visst hon kanske inte har vart med i så särskilt bra tvprogram men jag gillar verkligen henne, jämfört med resten av min familj. Måste nog läsa hennes nya bok egowoman nån gång.
  

   

 


Kommentarer
Postat av: Elli

Tack så mycket :D Så jäkla skönt!!

2009-10-09 @ 14:22:02
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0