Matgrädde i kaffet = Sliskigt

Spenderade min dag hemma hos mamma igår. Det slog mej när jag åkte upp att jag har nästan glömt hur fint det är hemma på vintern. Helt snötäckt skog, bara vitt. Från Röjdåfors och uppåt :P Saknade systemkameran just då...
Fick älgbiffar och mos av mamma och hon kollade lite på mina låtar för att se hur dom gick, övade igenom dom med mej och kladdade ner lite saker som är bra att komma ihåg i mina noter. Tur att jag har en mamma som kan musik :) Dammade av min trumpet som stått ensam där uppe för länge. Får se om jag kanske testspelar den lite sen...

Imorn ska jag baka pepparkakor med syster och farmor.
Som vi alltid gör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0