Så bra så bra så bra

De ringde ett okänt nummer till mej förut idag när jag satt och kollade skidskyttet. Tvekade om jag skulle svara men gjorde de ändå. De va tur att jag svarade för det var han som hade hand om jobbet i branäs! Dom har en informationsträff på tisdag och han undrade om jag kunde åka upp då. Så jag får väl ta och åka dit :) Det va flera härifrån som skulle dit så vi kanske skulle åka tillsammans. Det vore mycket smidigare. Så kanske jag slipper köra också, hehe. Hoppas jag får jobb!
Har vart på första körövningen förut också. Det va kul! :) Fast jag är yngst... Men jag kände igen några som var där iaf. Vi fick typ 8 låtar med "stjärntema" och jag hade bara hört två förut :P Vi sjöng i genom alla med ala olika stämmor och fikade lite. Men nu efteråt så har ingen av låtarna eller stämmorna fastnat. Får öva massa hemma.


Kommentarer
Postat av: Zara

gött! lycka till :D btw, läste körövning och tänkte "men hon har ju redan körkort?" sen fattade jag haha ;)

2010-12-05 @ 23:39:07
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: stephanie

hahaha, läste precis som zara xD hoppas du får jobbet! :D

2010-12-06 @ 13:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0