En lång lång dag

Fick måla ett litet rum idag. Vilket tog kanske högst en och en halv timme. Resten av dagen gick jag omkring och dammade av fönster och kollade på när en annan målade dom, haha. Det va kul att måla men resten kunde jag faktiskt vart utan. Min målaroverall hängde flera decimeter för långt ner hela dagen och om jag satte på mej min tröja över den så kände jag mej som björne eftersom jag hasade mej fram längs golvet med hängmage. Med sånt överflöd av kläder på mej kändes det verkligen som jag hade hängmage :P
Men imorn blir det vanlig praktikdag igen. Fast jag börjar senare för jag ska klippa mej :D Känns bra att få det färgat också. Det va länge sen...

Kommentarer
Postat av: Zara

jag ska också färga mig imorgon! :)

2010-01-11 @ 20:32:05
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0