Farligt med sommartid

Skulle börja jobba kl 10 idag. Hade ställt klockan på 9 så jag skulle ha gott om tid. Sen när jag ligger och halvsover så får jag ett sms från pappa som skriver "det är sommartid nu". Jag trodde klockan var halv 9 men den va tydligen halv 10 så jag fick skynda mej upp och dra iväg utan frukost :/

Det har blivit klart nu att jag får fölängd praktik nu ändå tills jag börjar sommarjobba! :D Känns väldigt gött!  Fast jag måste nog ha mer än ett sommarjobb eftersom jag bara kommer jobba varannan helg även om det blir ganska långa pass. Kommer få egna kockrockar också :) Längtar efter dom, för dom jag har nu är 5 storlekar förstora och är för killar! FY.
Idag har jag jobbat från 10 till halv 6. Har inte vart så mycket att göra men är trött ändå. Ska inte göra nått mer idag känner jag :P

Längtar verkligen tills jag får flytta till något eget! Jag vill vill vill... Men jag måste ha pengar :/

Ska försöka gå ut i helgen även om jag jobbar sent. Både lördag och söndag :P

MAT NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0