Balsamera

Har fått mitt efterlängtade bokpaket och fixat lite nya balsam och inpackningar idag. Håller på och testar att bara tvätta håret med balsam eller "godkända balsam" som det kallas... Fast det är lite krångligt att hålla koll på vilka balsam man får använda. Det finns en hel lista över ingredienser som man ska undvika, tex siliconer. Och man ska inte tvätta med schampo. Men det ska tydligen vara mycket bättre för håret, speciellt lockigthår som väldigt lätt blir för torrt och flygigt. Än så länge funkar de bra för min del. Håret känns faktiskt rent utan schampo. Kanske inte har hittat ett bra balsam för just mitt hår än men jag letar vidare... Gillar för tillfället niveas mousse balsam :)


Förresten så börjar HOUSE idag! Ja, ÄNTLIGEN nått nytt och bra att se på! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0