Happy thoughts

Trodde jag skulle ha tråkigt idag men jag har faktiskt lyckats underhålla mig själv ganska bra. Har nämligen suttit i mjukisbyxor framför datorn större delen av dagen och letat låtar som är kul att sjunga till. Gillar helt enkelt att sjunga och höra min röst. Får nån slags kick... Nynnar fortfarande på passande låtar.
Borde kanske egentligen ha gått ut och sprungit eller nått men är för lat. Det mest ansträngande jag har gjort idag är faktiskt att gräva upp några potatis ur landet, haha. Kanske är duktigare imorn...


Jag vill ha halo reach :D


Kommentarer
Postat av: zaa

ja men grejen är att jag går typ 10-12 mån-tors:p sen ledig på fredagar :D Rätt sköna dagar! Men meningen är ju att jag ska läsa all övrig tid men så blir det inte riktigt.. Sen är det olika för varje vecka men typ så är mitt schema ;) aha, synn. söker du jobb eller har du de fortfarande?

2010-09-20 @ 21:10:16
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: zäära

ah okej :) nej hörde aldrig från dem men är nästan glad över det för jag hade inte orkat jobba känner jag nu :p

2010-09-21 @ 13:44:21
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0