Loading...

Skulle hjälpa farmor att sätta upp hennes nya gardiner idag. Men fick också putsa några fönster och stryka gardinerna också :P Men det är alltid trevligt att vara där :) Nästan jämt när jag kommit dit kommer det annan tant som hette Märta som skulle byta blommor med farmor. Vi drack kaffe och åt bullar och hon pratade verkligen nonstopp! :P När man skulle säga nått själv var man tvungen att skynda sej när det äntligen blev en lucka i hennes prat annars fick man avbryta henne. Farfar tyckte hon pratade för mycket så han gick och högg ved istället han, haha :P Men jag tyckte hon var trevlig jag. Trevlig och pratglad :)

Förresten märkte nått mystiskt förut. Mitt batteri i min kamera dog förut idag och jag skulle ladda det så jag gjorde det innan jag åkte till farmor och farfar. Och nu när jag kommit hem tänkte jag att de måste ju vara färdig laddat men det va inte det! Det va lika tomt som förut :/ Så jag provade laddaren i olika uttag ifall det skulle hjälpa :P Och det gjorde det tillslut. Den började funka i uttaget i köket. Kan det verkligen va så? Weird...

Aja, ska fortsätta kolla på vänner nu och dricka upp mitt te :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0