Givande dag full av grus

Vaknade av ett hemskt ljus idag. Det var tydligen solen. Blev på oerhört bra humör, drog på mej shorts och linne och tog med mej radion och dammsugaren ut och städade bilen. Behöves verkligen efter alla som suttit och smulat i den, ew (får nästan rysningar, haha). Märkte också att jag på något konstigt sätt dragit med mej stora stenar in i bilen. Hur lyckas man?
Nöjd med mej själv satt jag sen på trappräcket med ansiktet mot solen och en kaffekopp i handen. Kände hur det brände. Älskar lukten av sol på huden. När solen tillslut försvann gick jag tillbaka in, fastnade framför spegeln och märkte att jag hade bränt mej. Typiskt mej. Drogs sen till gitarren som faktiskt lät bra idag men slets från den när syster ringde och skramlade med kastruller och porslin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0