Man ska vara två

Nu är det jullov. Fattar inte att det bara har gått en termin. Känns som jag har gått i skolan i flera år. Men jag gillar det. Har haft terminologiprov och avslutning i dag. Kom världens hagelstorm när jag skulle hem så snodde mig skjuts haha. Kändes som jag rensade mitt lilla rum på grejer och körde sen hela långa vägen hem. Helt otroligt att jag tog mig dit och hem alldeles själv haha. Kommer sakna klassen känner jag.

Ska till Sunne med bästa syster i morgon och leta efter de sista julklapparna. Jag ska tydligen också fixa köttbullar, göra banankaka och slå in andras paket har jag sagt hehe. Det finns ju så mycket tid till allt.

Förresten, jag kan bara inte låta bli att tycka det är störsamt när en tjej kallar sin pojkvän för sin "gubbe". Får någon slags otrevlig känsla av det. På något sätt triggar det alltid igång något i mig. Det verkar ju som man är gift och 60 år. Usch, hemska tanke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0