Sortering

Har försökt få lite mer ordning på alla dessa bilder som tar upp plats på min hårddisk. Jag har raderat en del, namngett ännu mer och gjort nya mappar. Även om jag är bra på att organisera så tycker jag inte att det blev bättre än förut. Det blev bara mycket mer av allt.

Fann en bild på över tio år gammalt klotter från tjärnen haha. Det finns mycket intressanta saker att läsa i det där vindskyddet. Att man ska akta huvudet, vem som är bäst, namnet på någon man var kär i m.m. Jag har en del minnen därifrån ändå.


Kommentarer
Postat av: steph

Haha, jag har också skrivit där en gång minns jag :)

2011-12-27 @ 20:25:00
Postat av: ver

Ja det vet jag att jag har sett. Har för mig att du har skrivit ett killnamn bredvid ditt på något ställe :P

2011-12-27 @ 22:49:23
Postat av: zara

haha!

2011-12-28 @ 00:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0