Paketinslagning

Jag vet inte om jag litar på min mobil längre... Mitt alarm ringde nämligen inte i morse så jag försov mig någon timme. Vaknade vid halv tio av att det var alldeles för ljust i rummet haha. Fick halvspringa till skolan i regnet. Hade anatomi första lektionen men som tur är så hade jag inte missat något speciellt. Märkte på allas intresserade miner när jag kom in i klassrummet att Doris hade gått igenom något riktigt spännande på overheaden haha.

Igår fick vi sjunga luciasången på latin dagen till ära. Kändes lite överkurs och ingen var särskilt entusiastisk haha. Alltså jag tycker veckan har gått hur snabbt som helst. Jag åker hem i morgon ju. Ska på mitt tredje julbord till helgen. Jag är redan trött på maten och dom där hemska godisborden fulla med skumtomtar och knäck...

Har börjat slå in lite julklappar nu faktiskt, men kör inte på traditionellt julpapper. Jag vill ha lite mera färgglatt och utan tomtar helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0