Är det så?

Kan man lära sig att äta allt? Så som man "lär sig" dricka kaffe eller äta sill. Inget av det är väl gott i början?
Förra veckan fick vi punschbollar av grannarna nämligen. Jag har alltid tänkt att det är sånt sliskigt som gamla tanter och gubbar äter. Precis som punschpraliner haha. Man hör ju bara på ordet punsch att det är något som äldre människor älskar. Men i alla fall, jag åt en punschboll och tyckte att det var en tråkig osmaklig sak. Varför äta något så tråkigt? Sen av någon dum anledning åt jag en till och tyckte att det började bli gott. Det var då jag blev rädd och slutade äta.
Så om man äter nått man inte gillar flera gånger, börjar man tycka om det då även om man inte vill?

Jag tror jag har fjäril som övervintrar i mitt rum på adventsstjärnan. Den skrämmer mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0