Skrovlig röst

Ont på fingertopparna. Inte van. Blev fast med gitarren idag också. Glömt bort tiden ända tills min mage började kurra. Är väl fortfarande inte speciellt bra. Är nog inte gjord för att spela gitarr, men det känns bättre att sjunga om man försöker spela lite till. Det är kul :) Råkade ha sönder en sån plastplupp på den man skruvar på när man stämmer gitarren, vet inte om det går att fixa, hm. Märkte också att jag när jag stämt klart och skulle spela så blev ju låten i en högre tonart, haha. Tänkte inte alls på det :P Snurrig... Men iaf, om jag törs så kanske jag lägger upp en liten video. Det är läskigt att inte veta hur folk kan dömma en.


Kommentarer
Postat av: bananamonkey

Jag vill se video!

2011-02-22 @ 21:45:24
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0