Upp!

Jag har fått nycklarna till min lägenhet nu! Kommer bli riktigt bra känner jag!
Dom höll på att tapetsera mitt rum idag när vi kom dit. Blir någon alldaglig beige och vit marmorerad tapet. Men det blir nog bra ändå...
Får påminna mig om att inte köra flera mil med min kära mor igen, haha. Har aldrig varit med om något så psykiskt påfrestande i en bil förut. Tur att jag inte behövde övningsköra med henne. Jag skulle nog inte fixat det, haha. Tur att syster var med och kunde distrahera lite. Men det gick ju bra till slut.

Lever på risifrutti idag. Lite enformigt men jag orkar inte laga mat. Sockerkick?

Det får gärna bli fredag. Nu.


Kommentarer
Postat av: hajen

hahaha tydligen! men nu har jag ändrat allt.. såg ju faktiskt cp ut. IMORGON ÄR DET FREDAG!

2011-07-14 @ 20:15:44
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0