Ett framsteg

Äntligen skickat iväg min ansökan. YAY! Var konstigt nervös inför att stoppa ner alla papper i kuvertet och var tvungen att kolla flera gånger så att jag inte hade skrivit fel någonstans eller glömt bort nått papper. Kändes oerhört bra att klistra på frimärkena och putta ner brevet i den gula brevlådan utanför frykenhallen.

Var på besök hos mamma igår. Det var nästan så jag ville stanna kvar där. Saknar sommarn när man går ner på stigen genom hagen på väg till sjön. Älskar att bada hemma. Härligt!
Minns när vi bodde hemma att jag och Ann-Sofie alltid ville ta ett kvällsdopp och vi tjatade på mamma att hon skulle åka och hämta oss. Så vi gick dit, badade en stund, började frysa och försökte sen komma undan från alla mygg och knott tills mamma kom och hämtade oss. Vi slängde oss in i bilen i våra blöta badlakan ock skröv upp värmen under den korta resan hem.
Det låter inte så speciellt men det är verkligen sånt man minns och saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0