Rum för allt

Jag har alltid tänkt att när jag skaffar eget så ska jag låta min egen inredningsstil liksom växa fram av sej själv (fast med noggrann eftertänksamhet för varje detalj eftersom jag är petnoga, haha). Gillar att läsa inredningstidningar och inspireras av tapeter och småsaker. Men jag är så oerhört trött på shabbychic, blommig romantik och vitt. Visst, jag tycker det är jättefint men det känns så överdrivet ibland. Allt är bara vitt, vitt, vitt. Jag skulle bli blind om jag levde i det. Ha någon färgstark detalj i alla fall. Jag älskar färger och mönster! Hellre en stor färgspya än klinisktvitt. Men jag antar att bara man själv är nöjd så finns det inget rätt eller fel.
Saknar faktiskt Colorama lite. Där man kunde bläddra i alla tapetböcker hela dagarna och tänka ut flera rum efter en enda tapet. Inspiration...





Kommentarer
Postat av: s

ungefär sådär kommer mitt hem se ut när jag blir ensam :)

2011-03-23 @ 00:00:09
Postat av: ver

Nice, då kommer jag och bor hos dej hehe :)

2011-03-23 @ 00:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0