Jaws

En dag till i Branäs. Alltid lika gött att komma hem efter en dag där. Dagens fångst: Te, saft och toapapper!
Håller på och söker sommarjobb till Sunne vattenland. Där måste det ju va kul att jobba iaf! Det hörs ju på namnet liksom. "Hej jag jobbar på vattenlandet i Sunne." Ett stort plus är ju att dom har en söt haj (med solbrillor) som logga, haha! Måste ha sommarjobb känner jag, speciellt om jag kommer in på skolan :)

Tycker mina bilder kan komma snart! Så jag får se resultatet av mitt exprimenterande med min minolta. Dvs om det blev bra ljus och skärpa eller om allt blev skitkasst. Så jag vet om jag gör rätt eller inte... Hoppas.


Kommentarer
Postat av: Zara

GÖR DET!:D

2011-03-17 @ 23:02:33
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0