Inte fel att skriva ut

Skrivreglerna slingrar sig runt varann i mitt huvud. Jag blir snart blind och ser inte mina fel.

Jag har de senaste veckorna känt en ovanligt stark längtan efter nyår. Har redan börjat leta efter en klänning till och med... Möjligtvis funnit en också! Med tanke på att det är ett bra tag kvar till nyår så känns det nästan lite fel, plus att nyår är aningen överskattat haha. Det kanske bara beror på att jag blir så fruktansvärt rastlös av att vara här hemma under praktiken, eller så är jag bara sugen på att gå ut så jag slipper sitta med min laptop i knät hehe. Som tur är så är vi snart tillbaka i skolan igen.

Har ett skrattanfall som ligger under ytan som väntar på att få bubbla upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0