Squirrel

Ledig dag. Kan andas ut efter provet i medicinsk terminologi. Det gick nog ganska bra även fast jag inte råpluggade som de flesta andra gjorde. Det blir en sån uppstressad stämning inför varje prov som alla påverkas av och kan bli lite förmycket ibland. Så har bestämt att idag ska jag bara ligga i min säng och nörda mig med min xbox. Men ska klippa mig också hade jag tänkt, om det finns någon tid för drop-in. Hoppas! Mitt hår är förjävligt slitet...

Har nyss ätit frukost faktiskt. Det är skönt att inte slänga i sig frukosten som jag annars gör på morgonen. Invigde min nuts-mugg som jag köpte på Lagerhause förra veckan haha. Den är så söt! Im nuts about you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0