Lägg in mig

I torsdags tänkte jag att nu den här helgen ska jag läsa extra mycket och vara sådär äckligt duktig, för de senaste helgerna har jag nästan helt struntat i att läsa. Så jag tryckte ner alla böcker och häften i ryggsäcken men jag har hittills inte lyckats åstadkomma något hehe... Det stör mig en aning. Varför gör jag alltid en massa annat istället?

Igår försökte jag faktiskt. Jag hade alla böcker uppslagna och visste vad jag skulle göra men blev distraherad med prat vid köksbordet och där fastnade jag. Sen idag försökte jag igen på biblioteket men det var någon människa vid bordet mittemot mig som bläddrade alldeles för snabbt och högljutt i en hög med tidningar på ett sånt där typiskt jag vill strypa dig-sätt, så jag fattade inget av vad jag försökte läsa. Och när jag kom hem fick jag plötsligt en känsla att jag bara måste städa bilen. Så jävla dumt men jag har en ren bil i alla fall haha. Jag vet inte varför jag skjuter det framför mig.

Jag har koncentrationssvårigheter. Så måste det vara.


Kommentarer
Postat av: zara

haha så är det för mig med när jag ska plugga! brukar till och med städa toaletten när det är som värst (vilket annars aldrig händer)

2011-10-01 @ 19:42:58
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0