Mera möbler

Jag har fått ett bord och två stolar idag och äntligen en tv! Kära tv... Lite lampor och annat som jag inte kunnat ta med mig följde också med. Monterande av ikeabordet, lite fix med tvn och en router lämnade mitt lilla rum i en förfärlig oordning. Skräp i sängen och frigolitbitar som fastnade överallt. Har ingen lust att städa när jag åker tillbaka ner. Men det är så mycket finare nu när det är lite mer möbler än bara en säng och en bokhylla!

Eftersom jag är hemma nu så firar dom med popcorn och dipp för att dom har saknat mig så mycket! Katten har också saknat mig och slickar mig på foten i tron om att jag gillar det haha.
Vet inte vad som händer i helgen än riktigt. Vi får se :)


Hard work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0