50/50

Idag fick jag veta att jag blivit godkänd på mitt första prov i patientrelaterad dokumentation! Jag trodde jag hade skrivit massor av fel eftersom jag chansade på en del, men mina chansningar var tydligen inte så dumma. Fick också reda på att jag ska vara i hemma i Torsby på min första lia. Inte helt oväntat men det blir nog kul ändå.

Stekte bacon förut. Det var ingen bra idé... För det första så är det farligt att steka bacon. Jag är rädd för det. Allt fett bara fräser och flyger överallt så jag vågar nästan inte vända skivorna. Livsfarligt. Och för det andra så blir det fullt av stekos i hela rummet. Man ser ingenting. Inte jag i alla fall för jag har ingen fläkt haha. Försöker vädra ut allt nu. Hoppas att allt jag äger inte stinker bacon bara. Så note to self: undvik att steka bacon i små utrymmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0