Berries

Sega måndag.
Tycker det är lite tråkigt att det är sista veckan i skolan innan praktiken. Ingen vidare lust att vara i Filipstad i tre veckor, fast antar att jag måste.
Annars gillar jag att det snart är påsk, vilket betyder att jag ska till nöjes på lördag! Sen blir det säkert en liten påskmiddag hemma. Kommer bli mycket tågåkande den här veckan känner jag.

Hunger Games var förresten över mina förväntningar. Jag vågade inte ha så höga pga rädslan för att bli besviken. Gillade hur det var filmat och att det var förvånansvärt likt mina egna bilder jag fått av allt när jag läst boken. Fast en speciell scen blev jag lite besviken på men annars var den riktigt bra! Kan erkänna att jag blev lite tårögd vissa tillfällen haha.
Det enda jag störde mig på under filmen var att min syster berättade hela handlingen för en kompis och förklarade varför det var si och så, och påpekade att "så där var det inte i boken"... -.-
Märkte själv att jag inte mindes så mycket av boken, så jag måste läsa om dem allihop nu! Känner mig smått nördig...


Kommentarer
Postat av: zuperzara

Gillar dina hökögon! Så klart att det stavas så :)

2012-04-03 @ 16:13:59
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0