Månadens bekymmer

Tidigare i veckan fick vi reda på vart vi ska ut på praktik. Så i fem veckor ska jag vara på Filipstads vårdcentral. Ska bli kul men kommer förmodligen att tappa bort mig första dagen eftersom jag aldrig satt min fot i Filipstad förut. Jag måste åka buss också, så jag kommer säkert gå av på fel ställe, irra runt och hamna fel haha.

Men det är en sak jag har svårt att bestämma mig för. Ska jag sommarjobba eller inte? Vi i klassen fick veta att de söker vikarier på medicin på CSK i sommar. Så vi uppmanades att söka. Men jag vet inte om jag ska söka eller inte. Vill jag ha ett sista härligt sommarlov eller vill jag jobba och skaffa erfarenheter och tjäna pengar? Jag vet inte. Fast det vore ju bra att få in en fot på CSK.
Beslutsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0