Halvvägs tillbaka

Spenderat dagen i Karlstad med syster och Mats. Köpt torkarblad till lilla bilen och ett par skor.

Varför får skoaffärerna mig alltid att må så dåligt över mina skor? Jag hade på mig ett par som jag tyckte var hyfsat vita. Går sen in i skoaffären, tittar ner på mina skor och skäms lite över att jag var så dum som tyckte att de var vita. De var halvt pissgula. Så blir det jämt. Jag tänkte verkligen inte slänga ut pengar på skor idag men kom fram till att det var nog ganska nödvändigt. Ändå så köpte jag ett par nya vita som snart kommer bli lika skitiga som de gamla är nu. Men jag ångrar det inte. Äckligt nöjd.

På hemvägen stannade jag till i Lysvik en stund. Kollade film, skrattade och hade mysigt.

Kom även fram till att Mats har en del av introt från Svampbob som sms-signal haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0