Omvända meningar

Har haft ett stort tryck i huvudet hela dagen idag. Det hjälper väl inte att sitta framför en dator kanske, men jag orkade inte ligga hemma en dag till. Jag får konstiga skuldkänslor av det, som att ingen tror på att jag är sjuk på riktigt.
Ska bli skönt att åka hem imorgon faktiskt. Behöver inte fixa mat eller diska. Ska bara ligga i soffan och va lat med stora högar av snorpapper runt mig haha. Fast saknar min syster så jag har bestämt att jag ska åka och trakassera henne lite någon dag.

Måste bli klar med ac 2 snart! Är alldeles för seg.

Btw vi hann ju inte göra något pepparkakshus haha!


Kommentarer
Postat av: zara

Nämen va fan?! det glömde jag totalt bort :o den stora frågan är: går det att få tag på pepparkaksdeg i mars?

2012-03-07 @ 20:04:01
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0