Helper

Vilken dag. Kul igår men riktigt jävla sleteeen idag haha. Blev upptvingad av min syster som skulle ha med mig och kolla tapeter på stuvbutiken. Yay. Hon har sån oerhörd beslutsångest och ska alltid försöka tänka ekonomiskt. Försökte speeda på processen lite men det gick väl sådär. Trött och jävlig. Åkte snålskjuts på vagnarna och pratade med skyltdockor. Fann till slut ett par fina och lagom dyra tapeter. Drog ut på tiden rejält hehe. Sen så skulle de ju till en massa andra ställen också... Stress. Missade båda mina två tåg som jag skulle åkt med till Kristinehamn och fick ta det dyra snabbtåget istället. Fast Ann-Sofie var jättesnäll och betalade min biljett. Är fruktansvärt glad över att vara hemma! Nu måste jag bara packa upp... -.-

Avundsjuk på alla andra som haft en slapp feta-sig-i-soffan-dag.

Fann min borttappade Mentos i laptopväskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0