Make you smile nerd

Är på sånt äckligt bra humör just nu!

Slutade tidigt idag. Sprang runt några varv och letade födelsedagspresenter till Ann-sofie men misslyckades totalt. Inga bra ideer alls. Har mest funnit saker jag vill ha, som alltid haha.
Tvingas sitta inne just nu för att skriva klart ett arbete om smittsamma sjukdomar och smittskydd som jag egentligen skulle börjat med förra veckan. Papegojsjuka och kolera m.m. Känns bra att veta hur mycket bakterier det kan finnas i vatten eller i maten man äter... Yum. Jag vill inte veta.

Känner att jag inte har ett dugg bra att skriva. Eller har jag någonsin det?
Flyter runt på min glada våg.

Teenage Crime - Adrian Lux


Kommentarer
Postat av: zara

Haha :) Ja det blir nog bra så länge jag får bo med vettiga personer! ;)

2012-05-08 @ 19:22:21
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0