Klister

Helgen, liten sammanfattning.

Tapetserat i Ann-sofies och Mats hus hela fredagen. Tog ca 6 timmar. Mycket mätande, kletande och konstigheter. Fick låten från Pokémon på hjärnan. Det roliga är att vi tapetserade bara bakom två element haha. Till vårt försvar så har vi aldrig tapetserat förut haha. Tog fikapaus efter den första kritiska våden... Blev riktigt nöjda ändå. Fast vem kollar bakom elementen egentligen?

Igår åkte jag hopklämd i baksätet mellan farmor och farfar tillbaka ner till Lysvik för att fira Ann-Sofie och kolla på huset. Jag fick vara vägvisare, vilket gick förvånansvärt bra för att vara mig. Drog in några utemöbler i köket och åt tårta på papperstallrikar med plastbestick. Riktigt mysigt.
Senare på kvällen blev det bio med Steph och David. Dark Shadows med Johnny Depp. Helt okej och bra i början men sen mot slutet så spårade det ur totalt. Blev smått fjantigt och hur konstigt som helst haha. Vet inte hur man skulle beskriva den. Men gillar ändå biokänslan, det var ett tag sen.

Borde börja packa. Åker tillbaka ner till Kristinehamn om en timme.


Kommentarer
Postat av: Zara

Vänta lite! har Ann-sofie och Mats köpt ett hus?! Hur har jag lyckats missat det.. :p

2012-05-14 @ 23:16:02
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0