Blå himmel

Kort dag i skolan idag. Slutade vid lunch. Cyklade hemåt i solen och fick för mig att jag behövde nya toppar, så tog en rundtur på stan (dvs Lindex, Metro, hem). Fann några fina plagg att slösa mina pengar på.
Har annars duckit kaffe och solat på trappan på taket med grannar som stirrat på mig. Lite creepy men helt okej. Man skulle ha en solstol ändå.
Blev less på att sitta still efter en stund och drog ut ett tag. Tror faktiskt det var första gången som jag har uppskattat att det blåser i Kristinehamn, för det var riktigt varmt ute. Gött men varmt. Känslan i mina ben just nu verkar lovande haha.

Fortsätter min kväll med att fixa matlåda och ett avsnitt av Game of Thrones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0