Barnsligheter

Bar möbler och lådor hela dagen igår, vilket resulterade i träningsvärk i armar och ben idag. Härligt, härligt. Jag och Ann-Sofie fick bära de tyngsta lådorna ner för alla trappor. Jag fick av någon anledning skrattattacker lite då och då som smittade av sig så att vi höll på att tappa allt, speciellt den feta lådan med glas. Ibland vet jag faktiskt inte ens vad som triggar igång mig. Men vi hade en kul dag iaf haha. Det kommer nog bli riktigt fint i huset till slut.

Det var mindre kul på tåget till Karlstad förut. Hela resan sprang det runt tre barn och lekte. En av dem fick senare för sig att sitta och skrika resten av tiden. Han överröstade min musik till och med. Just då undrade jag varför det inte finns några barnfria vagnar på tåg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0